8 Temmuz 2013 Pazartesi

uç uç bir daha uç her zaman uç..


uzun bir zaman sonra efil efil bir bahar sabahından merhaba sevgili dostum, uzun zamandır görüşmeyince böyle duygusal bir giriş yapmak istedim biraz bulut olsa da sakin ve romantik bir gün ofisin camları da silinmiş zaten dışarıyı artık daha ne görebiliyorum temizlik güzel şey ama kabul etmeliyim ki eski hali daha iyiydi bu hiç romantik değil nedense direk dışarıyı görüyorum ve yani net bir şekilde görüyorum hiç hoşuma gitmedi neyse ben bu güzel ve sakin bahar gününe geri dönmek istiyorum dün bileğimi burktum yine sonra puding pişirirken boynumu yaktım elim sargıda ama benim suçum yok işte dizi izledim sadece ve laptopun mouse u olmayınca zor oldu işte boynum da benim suçum değil zaten yerinde duramayan genç cıvıl cıvıl ateşi üstünde puding parçası kendini tencerenin dışına attı bir parça rüzgar hayal ediyorum biraz bulut var ama yağmur yağmaz biliyorum akşam yağsın da iş çıkışım romantik olsun efil efil diyorduk rüzgar bir esse ben bu rüzgarlı havalarda saçlarımı açmak isterim ve biliyorum bu da garip ama elbise giymek isterim ama bu sefer tayt da giysem iyi olacak neyse geniŞ, bol yeşillikli ve düz bir araziye gidiyoruz aslında ne kadar kalabalık olursa o kadar iyi olur ama yine de fark etmez
aslında biraz ağaç olsa bi kaç tane falan salıncak yapardık ama olsun amacımız rüzgarın gücünden faydalanmak mümkün olduğu kadar tabi sonra yani bize uygun araziyi bulduktan sonra ve oyun başlasıııınnn uçurtmanın icadı nasıl bulundu acaba? ben küçüklüğümden beri uçan uçurtmaları çok severim ve uçurmayı da aynı zamanda ama neden bu isim verildi pek bilemiyorum uçurtma kulağa komik geliyor nedense kızartma der gibi hoş o da ayrı bir konu ama olsun insanlar ne kadar gerip yaa bu arada kendimi bu insan sınıfına dahil etmiyorum çünkü ben bir meleğim aslında benimde bir meleğim olsa güzel olurdu yani söyle dalgalı uzun saçlı beyaz tenli melekler beyaz olur ya o bakımdan mavi gözlü hatta lacİvert bu da benim en sevdiğim göz rengi olduğu için özel bir istek gibi bişey oldu kanatları da olsa fena olmaz boyu çok uzun olmasa da olur ve konu dağılıyor diye düşünme sakın ben o meleği alıp uçurtmaya takacağım ve sonsuza kadar mutlu bir şekilde uçacak o yani yağmur yağana kadar en azından sonuçta insanız ve hiçbir sey kusursuz değil melek uçtuğu zaman vakit çabuk geçer akşam nasıl olmuş anlayamadım ben nedense bi baktım bulutların yerinde yıldızlar var sen de mi fark etmedin yoksa neyse hala havalar ısınmadığı için üşümeye başlamak gayet normal üşümekten daha acıklı olanı ise o güzel yıldızlar bana gökyüzünden muhteşem ışıltılarıyla göz kırparken benim yanımda gözlüğüm bile yok yarısını göremiyorum ve içimde bin bir pişmanlık var çünkü bir teleskopum bile yok işte gündüz rüya gibi geçen gün hava kararınca işte böyle kabus oluverir sevgili uçurtma sana neden uçurtma ismi verdiklerini gerçekten çok merak ediyorum uçurmak deyiminden türemiş belli ama sanki uçmana izin vermek istemiyorlarmış gibi geliyor bana ve birde zaten çok can yakıcı bir durum ortada gökyüzüne kadar ulaşıyorsun ama ipin başkasının elinde sınırlı bir özgürlük söz konusu sanki yarı açık ceza evinde mahkum olmak gibi ya da sahile kadar gidip kızgın kumsalda saatlerce yürüyüp sonra denize adım atmadan dönmek gibi çenem çok düştü biliyorum ama mektuplar hep böyle olmalı bence çok konuş hep konuş kafan karışsın ve ordan burdan sadece boş boş konuş NOT:bu arada yazmayı düşündüğüm şeylerle yazdığım şeyler arasında büyük fark var aynı hayat gibi gelişine işine geldiği gibi ve istediğin şeyleri hayal ederek.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder