3 Temmuz 2013 Çarşamba

kaçış başlasın

Sen bu mailimi aldığında ben çok uzaklarda olacağım...
bana ulaşmak isteyeceksin ama ben çoktaaaan alıp başımı gitmiş olacağım.

yani bütün çabaların boşa çıkmış olacak yada uğraşmayacaksın ama bana sorarsan sevineceksen biraz lokma döktür de fakir fukara sevinsin
şu soğuk kış günlerinde milletin bedeni donarken yüreklerine mutluluk kıvılcımları at o kıvılcımlar tutuşsun alev alsın

en azından bedenler üşürken insanların gönlünü ruhunu fethedersin benim sayemde
belki bu arada teyzenin biri cömertliğine aldanıp seni oğluna almak ister
neyse sen bu maili aldığında ben çook uzaklara gitmiş olacaktım tam olarak ne zaman pc yi açacağını bilmediğim için ortalama bi yol haritası çıkardım şimdi yola çıksam ve sen bir saat sonra msn yi açsan ben kendimi Nevşehirde bulurum
ve aramızdaki mesafeyi anlatmak için bence gayet uzun bir yol
sonuç olarak demem o ki sen pc yi açtığında ben Nevşehirde olacağım Kapadokya'ya gider balona binerim belki aslında bi araba kiralayabilsem ne kadar güzel olurdu değil mi
basar giderdim kafamın istediği yere
ben aslında hep yamula barajına giderdim baraj o kadar güzel ki ama sağolsunlar ondan da soğuttular
artık oraya da gitmem uzun bi süre
bütün mektuplar böyle başlarmış şimdi sana mektup yazamayacağıma göre benimde mailim böyle başladı ama hiç mektup yazma havamda olmadığım için fazla uzatmıyorum
aslında oturup sana uzuuun uzuuun her şeyi anlatmak isterdim ama
o zaman sen bu maili aldığında Nevşehirde değil Himmetdede de olurum ki bu da planlarımı etkiler böyle olmasını istemeyiz değil mi
keşke istediğim an alıp başımı gidebilecek gücüm olsa
gerçekten gücüm olsa gider miydim acaba
bilmiyorum ki
eğer gittiğimde yine yalnız olacaksam gittiğimin değeri olur mu onu da bilmiyorum
bu gitmeler de devrim gibi aslında
düzeni beğenmediğinde yerine yenisini getiriyorsun peki yeni gelen düzen de hoşuma gitmezse ne olacak peki ??? bunun cevabını verir misin bekliyorum :) öptüm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder