6 Temmuz 2013 Cumartesi

kıyamet olsa gerek..

içten içe beslediğim kendime bile itiraf edemediğim umutlarımın tükenişine şahit oldum biraz önce..
demek hala ümidim varmış her şeye dair
yoksa canım bu kadar yanmazdı bunca zaman sonra

neden bilmiyorum zaten görüşmüyorduk ama seninle uzaktan da olsa son bağımın da bu şekilde bitmesi derin yaraladı beni
ben hep oradan bakarım sana diyordum ama olmadı demek bu kadar kararlısın

offffffffff ooooffffffff ulan salak kafam ben hala neyin derdindeyim neden bu illetten kurtulamıyorum
sorunum ne yardım istiyorum bu kadar kolaydı değil mi

tamam bende deneyeceğim artık tek kelime bile yok :) tıpkı filmlerdeki gibi

evet aynen öyle bir sürü yanlış anlaşılma söylenen sözler cevaplanmayan sorular saçma sapan ayrılıklar biten ya da hiç başlamamış sevgiler solan hayaller kırılan umutlar parçalanan yürekler kötü adamlar masum insanlar ve acınası gururlar

filmler hep böyle ama film işte hep mutlu bitiyor tek farkı bu

bu da senaristlerden gelen bi jest sanırım ödediğimiz paraya değmeli diye düşünmeliyiz
bende para vermiş miydim acaba bir fiyatın var mı senin yoksa zevk için hobi için mi oynuyorsun
ne olursa olsun oyunculuğun tartışılmayacak kadar mükemmel hep söylüyorum ya çok takdir ediyorum seni bu konuda süpersin

hayat şekil yapıyor dediğimde kimse bana inanmamıştı evet yapıyor işte artist yaa benimle dalga geçiyor

ney,n peşindesin arkadaş güçlü olduğunu gösterince aşamayacak mıyım pardon arkadaşa bakıp çıkacağım ilk durakta indir beni ya da ayyyy yanlış binmişim ne olacak şimdi param da kalmadı mı diyeceğim
işine geliyorsa şekerim kuralları sen bozdun önce düşlerimin bile içine ettin parçaladın beni depremlerin içindeki yangınlara elinle ittin sonra da güçlüsün sen hadi çık dedin kemiklerim kırık bedenim yanmış ne bekliyorsun benden neyim ben süper kahraman mı

şu T
ürkan var yaa şu 
Türkan herkes sitem ediyor ya şarkıyla türküyle aferin ona en azından masum aşkın ne olduğunu gösterdi millete tabi anlayana
bile bile yanlış yapar mı insan sorunun doğru cevabını bilerek yanlış şıkkı işaretler mi hiç ve bunu hep yapar mı
psikopat mı o insan rahat uyuyor musun aldığın nefes batmıyor mu ciğerlerine ben ne uyuyabiliyorum ne de nefes alabiliyorum

tek bir kelimeyi esirgeyecek kadar mı adisin artık ben de vazgeçtim ama hala konuşuyorum haberin olsun hem de her gün sana inat bir gün mutlaka ama mutlaka pişman olacaksın bu yaşadıklarıma ve ben o günü gülerek izleyeceğim....tabi seni hatırlarsam

hep alzheimer in kötü bişey olduğunu düşünürdüm ama şimdi anlıyorum ki kesinlikle kötü mötü değil insan bazen hafızasındaki fazlalıklardan kurtulmaya ihtiyaç duyuyor
kar yağsın artık hemde diz boyu örtsün bütün evrenin üstünü bembeyaz örtünsün toprak yeni umutlar yeni hayaller getirsin ellerime mezar taşı gibi geçmişi kapatsın
kar yağsın kar gök yüzünden umutlar dökülsün dillenmemiş dualar söylenmemiş sözler dökülsün her bir kar tanesi geçmişi acıyı yok etsin hayat yenilensin

şarkılar şiirler yenilensin arık orta çağ devri kapansın karanlıktan çıkmalıyım artık yeni dünyalar fethetmeliyim.
nasıl diyordu Cem Karaca bi şarkı da Nazım 
Hikmetin sözleriyle doğarken ağladı insan bu son olsun bu son
aynen onun gibi bu son olsun bu son.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder